czwartek, 3 grudnia 2015



Witam wszystkich czytelników!

Mam na imię Karolina i będę publikować posty na blogu biblioteki.

Na początek mam do polecenia książkę, która bardzo mi się spodobała. A oto tytuł książki : " Pamiętnik nastolatki" .

Ma ona 10 części, a 11 wyjdzie niebawem.

"Po książkę ”Pamiętnik nastolatki” sięgnęłam z ogromną przyjemnością. Powodów było co najmniej kilka. Spodobała mi się okładka książki, która jest jak najbardziej: młodzieżowa, kolorowa, przykuwająca uwagę, po prostu idealnie dobrana do treści.
Po drugie bardzo dobre wrażenie zrobiła na mnie autorka książki Beata Andrzejczuk która jest osobą bardzo sympatyczną, otwartą, szczerą i emanującą pozytywną energią.
Trzecim, ale na pewno nie ostatnim powodem dla którego chciałam książkę przeczytać był fakt, że została ona napisana w formie pamiętnika. Bardzo lubię to formą literacką w książkach. Kolejne powody mogłabym tu wymieniać, ale chyba czas skupić się na treści książki i spróbować odpowiedzieć sobie na pytanie: Czy było warto ją przeczytać? I co nowego wniosła w moje życie, moje spostrzeżenie na świat?"

Główna bohaterką jest Natalia, która w dalszych częściach zakochuje się w Maksymie- przystojnym i opiekuńczym chłopaku. Są w sobie bardzo zakochani. W dalszych częściach opisane są ich losy i pojawia się kuzynka Natalii - Julia.

Naprawdę bardzo warto przeczytać tą książkę :)

  Pamiętnik nastolatki 1 - ebook.pl                               
                                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz